Întrebări frecvente

Mulți dintre clienții noștri au întrebări specifice referitoare la serviciile profesionale de curățenie. Am selectat cele mai frecvente dintre acestea, pentru a veni în sprijinul dumneavoastră.

Întrebări generale

Cum pot obține o estimare a serviciilor de curățenie?

Nimic mai simplu. Utilizați calculatorul integrat în site pentru a obține o estimare a tarifului. Pe măsură ce veți introduce datele specifice ale locației dumneavoastră, tariful se va modifica dinamic. Bineînțeles, tariful exact vă va fi comunicat după evaluarea fizică a locației de către un specialist al companiei noastre.

Sunt taxat suplimentar după efectuarea intervenției?

Nu, tariful comunicat după evaluarea fizică a locației nu va fi modificat. Veți achita suplimentar doar dacă veți contracta servicii suplimentare, care nu sunt incluse în pachetul tarifat inițial.

Locația trebuie vizitată fizic pentru a contracta serviciile de curățenie?

Nu este obligatoriu, dar este recomandat. Deși calculatorul de tarife vă poate oferi o estimare apropiată de tariful serviciilor de curățenie, specificul fiecărei locații presupune o vizită a unui specialist, pentru a putea oferi clienților noștri imaginea exactă atât a serviciilor prestate cât și a tarifului aferent, personalizate pentru dorințele și așteptările fiecăruia.

Sunt produsele de curățenie incluse?

Produsele profesionale de curățenie sunt incluse în tariful standard. Totuși, în anumite cazuri (alergii, situații sensibile), putem lucra cu produsele clienților, în situația în care suntem solicitați.

Ce se întâmplă dacă nu sunt mulțumit de rezultate?

Evaluarea locației presupune comunicarea clientului a tuturor situațiilor care presupun anumite aspecte sensibile (spre ex. tâmplăria învechită care nu se poate curăța satisfăcător). În situația în care nu sunteți mulțumit de rezultate, vă rugăm să ne comunicați în 24 ore și vom remedia aspectele semnalate. Garanția serviciilor prestate, reputația noastră și, mai ales, satisfacția clientului sunt principiile după care ne ghidăm.

Scheduling Questions

CAN I GET A SAME-DAY BOOKING?

we don’t guarantee same-day bookings. But, depending on the day, we can often meet this requirement.

DO I HAVE TO BE HOME FOR MY CLEANING?

It’s completely up to you. If you’re not going to be home, make sure you let us know how to access your house by putting the information in your customer dashboard.

DOES MY CLEANER ARRIVE AT THE EXACT TIME I BOOK?

Yes, most of the time. However, we allow a one-hour window due to traffic and weather circumstances. In scenarios where your cleaner will be late, you will be contacted to let you know the ETA.

WHEN AM I CHARGED FOR THE SERVICE?

You are not charged until after the cleaning has been completed. Your invoice will reflect only the amount of time that your cleaner was actually at your home working, rounded-up to the nearest 15 minute increment.

ARE THERE NAY COMMITMENTS OF CONTRACTS?

No, you can cancel service anytime without any penalties. You don’t have to commit to any contracts or pre-determined number of appointments.

Cleaning Questions

WHAT'S INCLUDED IN A STANDARD CLEANING?

Here’s a listing of what gets cleaned in every room of your house during a standard cleaning. You can also request extra items via your customer dashboard.

DO YOU PROVIDE THE SUPPLIES?

Cleaning supplies aren’t included by default. This ensures your cleaner uses the products you like and there isn’t any cross-contamination from house to house.

However, if you don’t have supplies, we can bring them for an additional charge of $10 per visit ($15 for move-in/out cleanings). You can opt-in to this option from your customer dashboard.Also, you can click here to see a list of items to have on hand. Please note: we always use your vacuum and mop/bucket so please be sure to have those items on-hand.

WHAT SERVICES DO YOU OFFER?

We offer a range of services from weekly cleaning to one-time cleaning to move-in and move-out cleaning. You can see the different services by visiting the front page and clicking on the “Services” button halfway down the page.

HOW MANY CLEANERS DO YOU SEND?

Only one cleaner is sent to your home. If you’re on a recurring schedule, we’ll do our best to match you with the same person going forward.

ARE CLEANING COMPANY CLEANERS SCREENED?

Absolutely. The cleaners go through a screening process that includes a police background check, reference checks and in-person interviews. We also require significant experience in residential house cleaning to work with us.